Районні/міські ради

Вижницька районна рада учнівського самоврядування

Діяльність Вижницького районного парламенту дітей


Герцаївська районна рада учнівського самоврядування

СПИСОК координаторів районної ради учнівського самоврядування
Емблема


Глибоцька районна рада учнівського самоврядування

Діяльність шкільного парламенту Глибоцької ЗОШ І-ІІІ ст.
Фото

Заставнівська районна рада учнівського самоврядування

Склад районної ради
Школа лідера


Кіцманська районна рада учнівського самоврядування

СПИСОК координаторів районної ради учнівського самоврядування

 

Кельменецька районна рада учнівського самоврядування

Склад районної Ради учнівського самоврядуваня

Новоселицька районна рада учнівського самоврядуваня

Сайт Учнівської ради Новоселицької гімназії

Путильська районна рада учнівського самоврядування

Склад Районної ради учнівського самоврядування
Структура Районної ради учнівського самоврядування 

Сокирянська районна рада учнівського самоврядування


Новодністровська міська рада учнівського самоврядування

Чернівецька міська рада учнівського самоврядування

4 коментарі:

  1. Відгук голови батьківського комітету школи Бурли Лариси Дмитрівни:

    Школа — це життєвий простір дитини. Тут вона не просто готується до життя, а живе, тому виховна робота Глибоцької ЗОШ І-ІІІст.планується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника життя, гармонізації та гуманізації стосунків між учнями і педагогами, школою і родиною, керуючись ідеями самоцінності дитинства, демократичного діалогу між поколіннями.
    Кілька років спостерігаю за роботу учнівського самоврядування Глибоцької школи, так як я є головою батьківського комітету школи і тісно співпрацюю з ними .
    Тут ніби є все по справжньому, як у реальному житті. Свій Президент, міністерства. Робота кипить щодня. Добре, що наші діти таким чином долучаються до реального, дорослого життя. Важливість створення органів учнівського самоврядування безперечна ,бо саме вони змогли створити особливий морально-психологічний клімат у школі.
    Життя вносить свої корективи і, завдяки ініціативі дітей, педагогів, батьків робота органів самоврядування удосконалюється і дає позитивні результати у навчанні і вихованні наших дітей.

    ВідповістиВидалити
  2. Відгук заступника директора з навчально-виховної роботи Крючко Ірини Петрівни:

    Школа – це своєрідний анклав, держава в державі з своєю нормою життя, певними традиціями, планами та проектами. Щоб ця держава ( в даному випадку школа) могла функціювати злагоджено, щоб усім її громадянам – учням, було комфортно в ній. Потрібна чітка організація роботи, залучення до керівництва нею школярів. Таким чином буде дотримуватися демократичний принцип прозорості у прийняті й реалізації рішень адміністрації школи, шкільного парламенту. Учні отримують первинні навички управлінської діяльності, вчаться жити в колективі, бути толерантними. Самоврядування виховує такі риси як діловитість, організованість, відповідальність за доручену справу, уміння реалізувати й співставляти, чітко організувати роботу. А ще неоціненою є його роль у розвитку творчих здібностей кожного з його учасників, можливість виявити себе, довести усім свою значущість.

    ВідповістиВидалити
  3. Відгук президента шкільного парламенту Вовк Лідії:

    В нашій школі вже багато років функціонує учнівське самоврядування. Я рахую ,що це є вимога часу. Школа повинна не тільки навчати наукам, але й виховувати школяра, щоб він став самостійним у своїх рішеннях, відповідав за свої вчинки, вмів захищати свої права та не забував про обов’язки. Протягом цього року, як президент, спостерігаю як змінюються і ростуть діти, що займали посади міністрів ,вожатих.
    Вони стали більш впевненими у собі, більш відповідально ставляться до занять, доручених справ під час проведення предметних тижнів, загальношкільних заходів В роботі учнівського самоврядування досягнуто позитивних результатів завдяки вмілому педагогічному керівництву. У своїй діяльності учнівське самоврядування взаємодіє з педагогічним колективом та адміністрацією закладу , адже педагогічний колектив нам завжди допомагає, вони є нашими найкращими, найкориснішими помічниками. Вважаю, що учнівське самоврядування допомагає виховати майбутніх громадян, які точно знають, що їхні енергія та здібності служать на користь державі та суспільству.

    ВідповістиВидалити
  4. Відгук члена ради «Веселка» Лютої Марії:

    Усі діти прагнуть бути дорослими, хочуть щоб з ними радилися. Хто ж як не діти знають, як влаштувати своє дозвілля, навчання, відпочинок, організувати цікаві вечори? Те, що пропонують нам дорослі, не завжди нам до вподоби. На мою думку, участь у шкільному самоврядування дає можливість висловити власне «Я», реалізувати свої ідею щодо організації нашого шкільного життя, адже це НАШЕ шкільне життя. А ще відчуваю особливу важливість причетності до шкільного самоврядування, тому що, якщо так можна сказати, я є своєрідним місточком між учнями школи і вчителями і від мене, в деякій мірі, залежить, як ми будемо згадувати школу: чи як повинність, встановлену законом, чи як щасливу пору дитинства.

    ВідповістиВидалити