середу, 3 жовтня 2012 р.

Всеукраїнський збір лідерів учнівського самоврядування


Вже вісім років поспіль за сприяння Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України проводяться Всеукраїнські збори лідерів учнівського самоврядування. Ось і у цьому році 15 вересня на базі чудового та мальовничого табору «Алькадар» (м.Севастополь) було відкрито VIII збір.
У зборі взяли участь учать 24 делегації з усіх куточків України, загальною кількістю більше 200 дорослих та дітей.


Цікавою, насиченою та пізнавальною була програма збору. Лідери були учасниками таких майстер-класів «Школи управлінської майстерності»:
- Захист прав дітей
(робота шкільної служби порозуміння «Розв’язання шкільних конфліктів» (Кириловська К.), «Життєві цінності лідера»(Осовська О.), «Умови безконфліктного спілкування» (Фастовець М.);
- Прес-центр
(робота учнівського прес-центру. Практичні заняття (Долгова О.), «Шкільна преса» . З досвіду роботи Донецької області, «Арт-студія молодіжної газети» (Кірпота І.);
- Лідерство – запорука успіху
(«Лідерство- запорука успіху» (Ліцман А.),
« PR-менеджмент» (Волочкова О.),
«Алгоритм створення проектів» (Кулагіна В.);
- Організація органів самоврядування
(«Етапи підготовки та проведення заходу» (Зірка Ю.), тренінг з патріотичного виховання «Пишаюсь тим, що я…» (Загородня Н.), «Робота волонтерських загонів у навчальних закладах» (Заєць Л.);
Круглий стіл: «З досвіду роботи координаторів обласних та шкільних рад учнівського самоврядування. Презентація проектної діяльності закладів» (С.В.Бут, головний спеціаліст відділу позашкільної освіти, виховної роботи та захисту прав дітей Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України).
Незабутні враження лідери отримали від спілкування з ровесниками інших областей України. Цікавим були екскурсії від відвідування м.Севастополь. Вразив усіх майстерністю та вишуканістю виступ дитячо-молодіжного симфонічного оркестру Севастопольського палацу дітей та юнацтва.
Повернулись лідери з багажем нових, прогресивних ідей; бажанням позитивних змін та вдосконалень в шкільних колективах. 

Чернівецьку обласну школу лідерів представляли кращі організатори учнівського самоврядування навчальних закладів області та районних рад:

Чебан Валентин, учень 11 кл. Чернівецького НВК «Любисток», Президент школи. 
Відвідавши VIII Всеукраїнський збір лідерів учнівського самоврядування, я познайомився з новими, цікавими і дуже розумними людьми. Кожного дня відбувалися тренінги школи управлінської діяльності, де я дізнався для себе дуже багато цікавої інформації. Відвідали дуже гарне з цікавою історією м.Севастополь. І ще хочу подякувати за гарний концерт симфонічного оркестру і яскравий репертуар. Атмосфера в залі була надзвичайно теплою, захоплюючою. Глядачі не відпускали оркестр, а оркестр не відмовлявся виконувати твори на біс. Виконувались твори різних жанрів: композиторів-класиків та сучасних композиторів. Було здорово! 
Ці дні пробігли непомітно. Але нові друзі, цікаві тренінги, гарний відпочинок, тепле море запам’ятаються мені надовго. 

P.S. Валентина нагороджено грамотою Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України за активну участь в роботі в VIII Всеукраїнського збору лідерів учнівського самоврядування.

Москаль Микола, учень 11 кл. Карапчівської ЗОШ І-ІІІ ст. Вижницького району, лідер школи. 
Збір лідерів мені дуже сподобався. Я знайшов багато нових друзів. Отримав багато цікавої інформації для себе. Мені дуже сподобалось приймати участь у тренінгах, конкурсах та змаганнях. Дуже хочу взяти участь в наступному зборі. 


Яків’юк Марія, учениця 10-А кл. НВК «Берегометська гімназія» Вижницького району, голова навчально-пізнавального центру. 
Я побувала у незвичайному місці, де мала змогу познайомитися з лідерами інших областей України. Отримала багато нової інформації, яку буду використовувати в роботі учнівського самоврядування гімназії.


Гнатишин Микола, учень 9 кл. Бабинського НВК І-ІІ ст. Вижницького району, лідер школи. 

Мені дуже сподобалось приймати участь в лідерському навчанні. Я виніс для себе багато нової інформації. Найбільш за все мені сподобалось спортивне свято «Спортландія». 


Михайліюк Андріана, учениця 10 кл. Путильської ЗОШ І-ІІІ ст., член комісії спорту та здорового способу життя. 
У мене багато гарних вражень від цього збору лідерів.. Мені цікаво було брати участь у таких тренінгах як «РR-менеджмент», «Система організації роботи лідерів», «Проектування» та ін. Дуже сподобався виступ дитячого симфонічного оркестру Севастопольського будинку творчості. 



Попович Тетяна, учениця 9 кл. Розтоківської ЗОШ І-ІІІ ст., заступник Президента Шкільного Парламенту. 
Було дуже класно! Я знайшла багато друзів. Відкрила для себе багато нового. Не забуду «Алькадар». 


Пилипчук Любов, учениця 11 кл. ЗОШ №2м.Чернівців, Президент шкільного учнівського самоврядування. 
Напевно, немає таких слів, щоб описати моє перебування в лідерському таборі «Алькадар». Там я зустріла нових друзів, дізналася багато цікавого на групах ШУМ (школи управлінської майстерності), накупалася в морі, побачила Севастополь, відвідала одну з найбільших панорам світу оборони Севастополя, побувала на концерті симфонічної музики… 
Для себе я зрозуміла ще одну важливу річ: Україна вміє розмовляти українською мовою. 

P.S. Любов нагороджена жовтою футболкою лідера за активну участь в роботі в VIII Всеукраїнського збору лідерів учнівського самоврядування. 



Тимуш Анастасія, 10 кл. Путильської ЗОШ, голова комісії освіти і науки. 
Мені все дуже сподобалось, для себе взяла багато цікавої та корисної інформації. Я б із задоволенням ще повернулась туди. Я брала участь у всіх тренінгових заняттях з лідерства, режисури масових заходів та ін. 



Холеван Максим, учень 9 кл. Підзахаричівського НВК «Перлина Гуцульщини», голова комісії культури та дозвілля, організатор майстер-класів на фестивалі «Захарецький Гарчик». 

Мені все дуже сподобалося. Я дізався багато цікавого. Приймав участь у тренінгах з волонтерства, проектних технологій, лідерства та ін. Дуже сподобались вечірні програми, екскурсія до Севастополя та море.


Ілащук Марина, учениця 8-Б кл. Колінковецького НВК Хотинського району. 
На зборі лідерів було надзвичайно цікаво. Я знайшла багато нових друзів, мала можливість поділитися своїм невеличким досвідом та отримати новий щодо роботи учнівського самоврядування для своєї школи. Дуже сподобалось працювати в школі управлінської майстерності, приймати участь у різноманітних заходах. Цікавими були тренінги з життєвих цінностей, Сподобалась атмосфера дружелюбності та великого позитиву. 
Хочу сказати, що, відвідавши збір лідерів усіх областей, я зрозуміла, що Україна має майбутнє. І це є ми.

Фуштей Алла, гімназистка VI гімназійного класу (10) Заставнівської гімназії, лідер. 
Кілька днів, проведених на VIII Всеукраїнському зборі лідерів учнівського самоврядування, стали для мене плідною працею та чудовим відпочинком. Я із задоволенням відвідувала тренінги по роботі прес-центру, завдяки яким більше дізналася про професію журналіста. Цікаві заняття, нові знайомства, тепле море та сонечко – це все складові гарного перебування на зборі. 


Тарабузан Назар, учень 7(11)кл. Романковецької гімназії Сокирянського району, Президент ради учнівського самоврядування. 
Не можу передати словами свої враження про лідерський збір. Наші тренінги, екскурсії, концерти, відпочинок на морі, різні конкурси не давали сумувати ні хвилинки. «Алькадар» залишиться в моїм серці назавжди, як найвірніший друг. 


Бабій Роксолана, учениця 10-А кл. Романковецької гімназії Сокирянського району, лідер. 
Я побувала у школі управлінської майстерності, де познайомилася з новими цікавими людьми, знайшла багато друзів, отримала безцінний досвід, який неодмінно стане мені в пригоді. Надзвичайно цікавими були тренінги з проектування, управління, лідерства та ін.. Отриману інформацію використовуватиму у своїй гімназії. Сподіваюсь ще не раз побувати на такому зборі.


Немає коментарів:

Дописати коментар